The finance ministry on Friday clarified that reports suggesting that Tata Sons had won the bid for Air India were not correct.

JharkhandStateNews and Times of India had reported that a panel of ministers accepted a proposal from officials which recommended Tata Sons, ahead of SpiceJet Limited promoter Ajay Singh's bid.

"Media reports indicating approval of financial bids by Government of India in the AI disinvestment case are incorrect," the ministry said in a tweet. “Media will be informed of the Government decision as and when it is taken,” it said. 

-----------------------------Advertisement------------------------------------Abua Awas Yojna 

must read